bring it on

Nyss gått en lång promenad, sjukt tråkigt att gå själv utan musik. Btw så trodde jag att jag såg em Björn också. fick panik och trodde jag skulle dö. Tänkte kubba där ifrån så tog fart och började springa åt andra hållet och skrek på hundarna att följa efter. Bra överlevnadsinstinkt. Springer hela kurvan, stannar och vänder mig om för att se om dom följde efter,tittade in i skogen mot björnenhållet och såg att min lilla fantasi Björn var en stor sten mitt i skogen. Kände mig jävligt dum av tre anledningar, 1. Björnar ligger i ide och sover just nu 2. Jag skrek på en sten, och 3. Min överlevnads instinkt suger.

- efter promenaden så badade jag Bella och nu ska jag laga middag halv elva på kvällen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: